Duatló de Queralbs

7 d'Octubre del 2012
458 participants
11BTT+14RUN+11BTT

Crònica pre-reflexiva
M'he de remuntar dos anys o més per a recordar aquells temps en que proves com la Duatló de Queralbs em feien prou respecte com perquè em dignés almenys a sortir a córrer o pedalar regularment un parell de setmanes abans. Fa un mes que sóc a Berlin, la ciutat més plana d'Europa, i aquest any el meu entrenament ha consistit en la Cursa de Serrat al setembre i dos partits de futbol de costellada repartits en tres setmanes. El resultat: una cursa absurdament lenta i llarga. Portes enfora: tot un èxit. L'he acabat, i poca gent ho fa. La meva reflexió és una altra.

Em vaig estrenar en la modalitat de duatló amb l'edició de la Duatló de Queralbs del 2009. Aquell va ser un dels dies més feliços de la meva vida. Em vaig sentir veloç com un isard, i forta des del principi. La pujada al Puigmal la vaig poder compartir amb la Martina, ho vam donar tot, i la baixada va ser una aventura trepidant. Les sensacions es van reflectir en el crono: 50 minuts menys que aquest any! I això que baixant amb la bici era una patata.

He arribat a un punt en que penso que tot és possible: no cal entrenar, no cal preparar res. Tot és de cap. He travessat els pirineus, he fet dos maratons, dues Olles de Núria, he tastat els alps en bici i a peu. He fet un Quest de 52Kms. Sóc skyrunner Serratina, i res em fa por ni respecte. Si tinc prous "barritas de muesli" i prous "compeed" puc fer els quilòmetres que em proposi. Això sí, la velocitat no està garantida. El problema: no té cap sentit.

Toca reflexionar!

A banda, el dia va ser estupendo. La organització com sempre brillant. Família esperant a l'arribada i elogis de la gent del poble en vers la nostra gesta. Inclús vam comentar amb l'Alcaldessa la opció d'afegir un premi al millor local. La Martina va fer un bon paper (tot i que pitjor que els altres anys) i per tal de no trencar la maledicció que el club té amb les duatlons, en Pau es va posar malalt la nit abans i no va poder competir. L'any vinent omplim el podi!

Joana.



Resultats:

Martina. Posició:276 | Temps:  04:17:35 (01:24:04 + 02:34:58 + 00:18:33)
Joana. Posició:399 | Temps: 05:14:26 (01:29:56 + 03:15:10 + 00:29:20)



3 comentaris:

pau muñoz cirici ha dit...

Ei Joana, li estàs donant la raó a ton pare tan fàcilment!
ara escriure jo la crònica del dos dies abans, a veure si li trobes el sentit!

Joana ha dit...

no li trobo el sentit en anar a competir sense un mínim entrenament, només per veure com cada any vaig a pitjor! Per sort encara li trobo el sentit a fer quests, sempre i quan pugui estar-ne a l'alçada!

pau muñoz cirici ha dit...

ah!
VISCA EL CLUB