Festa Major de Serrat 2012


8 de Setembre del 2012
Distància: 4.75 Kms
Participants: 13

S'acosta l'hora de la veritat. El dia més esperat de l'any, en què els membres del CAS es mesuren en el seu propi territori. Màxima competició. Destacada baixa de la Martina que no podrà defensar el seu títol. Sembla que la disputa pel títol quedarà entre dues families veïnes: Veres Vs Ciricis i extensions de primer grau. Falten pocs minuts per l'inici i apareixen 3 forasters (Alicantins, una noia que ensenya taula de xocolata, acompanyada per dos nois. Hi ha tensió, el poble murmura...) 

La cursa comença com sempre de forma explosiva (per culpa meva, que vaig davant de tot). Em segueix de molt a prop l'Alexandre, que debuta en categoria sènior, i el Vera ja m'avança. Superem la primera pujada, i passat cal xaró m'avancen dos dels forasters. Ja vaig quarta. Com sempre. Segueixo de molt a prop a la noia de la tableta, el grup es trenca i darrere meu ja no hi ha ningú més. A Les Planes l'Alicantina desapareix (la paia resulta que és campiona d'Espanya de 1500 metres, anem pujant el caché de la cursa de Serrat!) M'oblido del podi.  Gran avituallament a Fustanyà, l'Al i l'Hug amb la furgo repartint aigua per afrontar la pujada de Sant Antoni. Em giro i veig el foraster de fucsia, i una mica més enrere l'Alexandre i en Pau. No em puc deixar vèncer pel meu germà petit! Apreto fort per mantenir la quarta posició, i arribo amb la clamor del poble que s'ha bolcat en l'esdeveniment.

A destacar el debut de les noies del club Gemma i Marta en aquesta prova, que no han pogut v
èncer l'expertise de l'Anna, i el gran paper de l'Alexandre, l'atleta més petit, amb una merescuda sisena posició, per davant d'en Pau! La Marina i la Violeta tanquen la classificació, amb una penalització per haver estat remolcades amb furgo pels avitualladors des de Fustanyà. //Informa Joana//



Resultats: *
winner: Andreu (Alicantí) 25min 18s
Joana 27min 44s (4a)
Alexandre 30min 13s (6è)
Pau 30min 28s (7è)
Marta ??min ?s
Gemma 41min 59s

* A l'espera de que l'organització faciliti la llista completa de cronos!

Entrades relacionades: Cursa de Serrat 2011 | Cursa de Serrat 2010 | NO Cursa de Serrat 2009


1 comentari:

pau muñoz cirici ha dit...

Bravo Joana! molt bé la descripció de tot plegat. la fotografia fa goig, cada vegada més guai!
currada del Jordi cal dir-ho, amb esplèndid marcatge i premis per a tots.

ara diré lo de sempre, l'any que ve arraso! kjjj...