Divina Pastora 2012. Palma de Mallorca

17 de juny de 2012


Amb la perfecte excusa d'una cursa urbana a casa el nostre club agermanat, visitem la família mallorquina. Per aquesta cita esportiva només dos integrants del CAS i un jove acompanyant incondicional es desplacen a terres Balears.
Com sempre, som molt ben rebuts a Palma per la Tia Maria i el Tio Paco. Ens n'anem a sopar carn a la brasa i patates fregides, cervesa, uuuuuuuuuh, no podem dir que no, sort que l'itinerari de la cursa fa baixada! KKKJJJ

Nit a Villa Clara, un indret molt especial per a mi, matí de bany a la piscina, i vida en família. Hem conegut a les filles de n'Albert! unes bessones molt maques que es diuen Ainoa i Aroa i la seva parella, que han vingut a dinar.
Després de dinar, ens desplacem a Palma i ens trobem amb els membres del CARS, Toni, Kati, Catalina i Xavier. El Marc es queda amb en Javier i en Pau, el fill de la meva cosina Neus, que venen a animar-nos.

La cursa comença al Castell de Bellver, on pugem amb uns autocars. La cursa comença mitja hora tard per problemes d'organització del transport d'atletes al punt de sortida, no passa res....
El sol es pon i tret de sortida, baixada ràpida en direcció a la mar. La Gemma baixa amb na Maria i na Kati. Na Catalina s'escapa amb el famós Hachasso. Als tres Km s'acaba la baixada, jo que m'he deixat caure ràpid sóc neutralitzar pels membres del CARS, Xavier i Toni passen com uns vòlids. En Paco es queda amb jo. La Gemma agafa una dracera directa a la Seu pel mal de peu (ai les plantilles). En Paco m'estira per la resta de la cursa per tal de dignificar la meva participació... em sobra la roba, em pesa tot, vaig al límit i gairebé no em moc, altre cop em maleeixo els plaers gastronòmics i la falta d'exercici (el pàdel no compta, nen). Certament quan algú et fa de llebre, t'ajuda moltíssim, jo, d'anar sol, m'hagués aturat fins a un ritme còmode però no! aquí hem vingut com a mínim a millorar els 54' de la darrera cursa! s'ha de patir una mica... not pain... only suffering...Km 5 el pitjor... i remontée! els darrers Km pel passeig marítim i l'entrada al Passeig del Born fins a la plaça de la Reina els faig una mica millor, sempre noto que el meu cos s'adapta a mida que passen els primers Km. Entrem junts al Parc de la Mar amb un temps de 52min. Sense el meu tío-llebre no ho hauria fet, Gràcies Paco, em costarà seguir-te a la Behovia, tinc feina a fer.
Sopar a Pérez Galdós entre CARS i familiars, un bon vespre atlètic a Palma.
Vegeu a la imatge l'uniforme del CARS estès a Sencelles. M'agrada vestir aquest color.