XXXIV Campionat de Fons del Ripollès

 

   El diumenge 18 de novembre participo en la mitja de Ripoll per tercera vegada. El motiu principal de la meva participació és oblidar el temps penós de l'any passat. Enguany, no és que hagi entrenat, però almenys he sortit a córrer algun dia!
   La carrera comença després del ball dels gegants, em poso ben endarrere per no molestar a la sortida, i tot hi així em passen gairebé tots els participants abans del Km3. 
S'estira el grup fins a trencar-se. Jo quedo entre el pelotón de los torpes i els corredors de veritat. S'allunyen els del davant però també els del darrere meu. Primera pujada forta i porto un ritme còmode per mi, intento ficar-me al grup del davant, un espectador em diu va nano, agafa't-hi que si no ho patiràs tota l'estona. Faig un intent, retallo dos metres i torno a quedar despenjat, miro enrere i veig gent lluny.... no vull ni saber quin ritme duen, deu ser més de sis, fugim, i que no m'atrapin!

Mantinc el mateix ritme que els del davant, que els tinc a 15m, així fins a St Joan. El primer m'ha creuat de baixada al Km 8:5, va, no està tan malament..

Ara baixada fins a Ripoll, retallaré min segur, vinga vinga que ara és la meva part preferida, 
Anàlisi global: Ok, només flato però tan se val.

Ritme de 5:00 només dura 3 Km, faig llufa... torno a mirar el rellotge, ara torno a córrer a 5:30. Passo gent per primera vegada! ué!

Em proposo seguir la noia de verd i no ho aconsegueixo, a mesura que arribem va apretant més i més, deu voler fer 1:55 i va tard....

Però i jo què, vull fer menys de dos i encara m'encantaré. Sí, però no puc fer-hi res, jo una passa rere l'altre, la minutera avança, la cosa està molt justa. Última rotonda, ja hi som, recta interminable com cada any i meta. no ha pogut ser! 2:01:23 a 5:44

No és un bon resultat però em queda el consol de ser la meva plusmarca, l'any 2009 vaig fer 2:02

Em trobo amb tots els corredors de la carrera popular, que ja són al bar fent el vermutet.
Gran dinar de germanor a casa l'Eudald i la Judit i a descansar...

1 comentari:

Joana ha dit...

Seguim-ho intentant Pausito!!!