Mitja Marató de Gavà

15 de Febrer del 2009
2.500 Participants

Total-absolut-completament diferent a la semtana passada. Feia un dia gris i amb vent, força fred. El recorregut és monòton, llaaaaarg, reeecte...inacabable...ja que consisteix en córrer de Gavà a Castelldefels i tornar, per la nacional. A l'anada el vent a favor ni el notava. A la tornada ha estat fatídic. La primera hora i pico l'he passada enganxada al globus de 1h40min. Els paios anàven xerrant i fent bromes, i a més em tapàven del vent, la qual cosa ha anat força bé. Al Jose, que debutava avui en mitjamarató, se'l veia content i sobrat d'energies. També voltava el globus. Total, que al voltant del Km 16 m'he despistat en l'avituallament, tirant-me l'isostar per sobre i fent-me un lio amb l'aigua i he perdut el globus. Aleshores només érem la carretera, el vent i jo. M'ha començat a avançar gent, i no trobava el meu ritme. Els últims 2 Km m'he pogut enganxar a un bon home que m'ha estirat fins al final.





Joana. Temps. 1:41:55. Posició. 1062 (23 Categoria Femenina)
Jose. Temps. 1:39:43. Posició. 891